Dokonalé perlení a lesk křišťálu Oslava talentu a výjimečnosti

3 min. čtení

Pětasedmdesáté výročí společnosti Preciosa završil nezapomenutelný večer uspořádaný v její vlajkové prodejně v srdci Prahy. Prostory rozzářené křišťálovými objekty tohoto předního českého výrobce skla umocnily červené skleničky francouzského šampaňského domu G.H.MUMM spolu s unikátní lahví MUMM Cordon Rouge posetou tisíci lesklými křišťálovými kameny a oslnivým modelem šatů, které budou prezentovány na pařížském týdnu haute couture.

 

Designu lahve šampaňského MUMM dominuje motiv červené stuhy, od níž je také odvozen přídomek „cordon rouge“. Výrazná šerpa symbolizuje odvíjení nezapomenutelných chvil ve společnosti přátel, souznící s kampaní Preciosy pro kolekci Red Carpet Ready, a přesně v daném duchu se nesl i jubilejní večer významné české firmy podtržený exkluzivními kusy limitované edice, kde byl hlavním cílem lesk a nekonvenční kreativita.

Neméně exkluzivní je i samotný obsah francouzského šampaňského MUMM Cordon Rouge charakteristický rozmanitostí chutí mísících svěžest stěžejní odrůdy Pinot Noir s minerálními tóny Chardonnay a ovocně vyznívajícím Pinot Meunier. Speciální lahev MUMM ozdobená komponenty značky Preciosa v jediném exempláři tvoří součást kolekce Red Carpet Ready inspirované prostředím velkolepých banketů překypujících celebritami. Unikátní třpytivý objekt v podobě lahve MUMM je možné vidět v luxusní prodejně Preciosa v Rytířské ulici v Praze. Doprovodné kampaňové fotografie zachytily zaměstnance Preciosy oděné v jedinečných módních kreacích zdobených křišťálovými kameny a vyzývají tak ke každodennímu nošení zářivých oděvů, protože i běžná příležitost se stane výjimečnou, pokud k ní přidáte dostatek třpytu.

 

„Naši lidé jsou experti v oborech, které vykonávají. Jsou naší největší devizou a obrovskou konkurenční výhodou. Když jsme se rozhodli kampaňové novinky prezentovat v kontextu red carpet události plné výjimečných osobností bylo okamžitě jasné, že hvězdami budou právě oni,“ vysvětluje záměr ředitel obchodu a marketingu společnosti Preciosa Jan Štiller.

 

Hlavním inspiračním objektem řady se staly šaty, jež pro Preciosu navrhl čínský výtvarník Sensen Lii tvořící pod značkou Windowsen a oblékající takové celebrity, jako Rihanna, Katy Perry nebo Doja Cat. Korzet s dramatickými hroty a okázalá vlečka odkazují k ledu, sněhu a hvězdám, které autorovi připomíná barva křišťálu Cobalt Blue. Kombinací precizní krejčoviny s kvalitním českým křišťálem vznikla unikátní róba, jež bude prezentována v rámci pařížského týdne haute couture.

Markéta Pavelková https://www.krizovatkachuti.cz/author/redakce

redaktorka, fotografka, recenzentka a webová degustátorka :)

moto: "piš o tom cos zažil a ochutnal na vlastní kůži"

Mohlo by se vám také líbit

Více článků od autora